reklama

Mám ťa rád

Tak to zase raz na mňa prišlo. Bolo to náhle a nečakané, ako ostatne vždy, ale zároveň nádherné a nespútané, iné, dokonalé..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jednoducho povedané, Milan sa zaľúbil, úprimne a až po uši, stratil sa vo víre lásky. Úsmev na tvári, dobrá nálada, zasnený pohľad a iné sprievodné znaky ma neopúšťajú, aj keď tuším, že budúcnosť nášho vzťahu je neistá.
Ale ako sa hovorí v jednej reklame, keď musíš, tak musíš a ja ti teraz musím povedať, že si úžasná, skvelá, milá, krásna, prirodzená a hravá, moja víla, ktorá moju dušu zvádza k tancu lásky. Že dokážem stráviť hodiny v rozhovoroch s tebou, o ničom a zároveň o všetkom, ale aj v tichu sa cítim skvelo...Možno som blázon, ale s tebou mám pocit, že nič nie je nevhodné, zlé, že môžem byť sám sebou a nechať sa unášať nádherným okamihom tvojej prítomnosti. Akoby som v tebe konečne našiel tú, ktorú som už dlho hľadal, od nepamäti len po tebe túžil...
Chcem s tebou ležať na tráve a pozorovať hviezdy, rozhŕňať zákutia tvojich vláskov, hľadieť do tvojich nebesky krásnych očí a usmievať sa pri tom na celý svet (ale hlavne na teba), byť nechutne šťastný a rozžiarený... A chcem tvoje uško;)
Ja viem, že je to komplikované a krehké, že nie som prvý a jediný v tvojom živote, kilometre vzdialený, ale... Teba mám rád, milujem ťa a nemôžem inak...

Milan Freml

Milan Freml

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mlady, mozno prilis mlady, mozno prilis stary, podla toho ako, kde a v com, hlavne vsak mlady a pekny:P Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyTrošku inéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu