reklama

Neobyčajne rýchla amnézia

Všetci ľudia, ktorí sa neoddávajú pustovníckemu životu, osamotenej kontemplácii a informatike:D sa občas stretávajú s neznámymi známymi svojich známych (nazvime ich potenciálne zapamätateľní).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
empty-head
empty-head 

empty-head" author=" " />

Vtedy nastupuje fáza zvaná predstavovanie (aspoň v tých slušnejších kruhoch našej nechutne dekadentnej mládeže). To by sa tiež dalo považovať za jednoduchý úkon, navzájom si ľudia povedia mená, tí menej baktériofóbni si podajú ruky:)

A to je ten moment, kedy prichádza čas pre mňa a moju fenomenálnu pamäť. Som schopný vysypať z rukáva kedy bol upálený Jan Hus, hlavné mestá štátov, ale meno potenciálne zapamätateľného človeka zmizne ako gáfor a ostane len tvár. Tento proces mi však trvá zázračne krátko, obvykle pár sekúnd po predstavení už neviem, ako sa dotyčný volá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže o tejto chybičke krásy, jemnému nedostatku viem, za roky úspešného zoznamovania sa som doviedol takmer k dokonalosti rozhovory, kde nemusím použiť meno dotyčného. Takže keď na ulici stretnem nejakú bezmennú tvár, ktorú presne viem odkiaľ poznám, dokážem sa rozprávať aj hodiny, bez toho, aby si potenciálne zapamätateľný všimol čo len náznakom, že ani len netuším, ako by sa asi tak mohol volať, čakajúc na príležitosť, kedy to sám úchytkom spomenie. Poprípade stretneme strážneho anjela, ktorý mi povie ako sa volá:D
Ale občas sa malému faux pas človek nevyhne. To sa stáva, keď chudák bezmenný príde na to, že sa jeho meno stratilo na ceste medzi mojimi ušami a orgánom premýšľania.. A preto vlastne píšem tieto skromné riadky, ja úbohý nepodarok. Prepáčte. Vy, všetci, čo sa so mnou chystáte alebo aj nechystáte stretnúť. Jednoducho si Vaše mená nebudem pamätať, takže jediné, čo môžete spraviť je neustále v náznakoch spomínať svoje meno.. Alebo mi poriadne vynadať:D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: venované mojej láske, Monike

Milan Freml

Milan Freml

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mlady, mozno prilis mlady, mozno prilis stary, podla toho ako, kde a v com, hlavne vsak mlady a pekny:P Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyTrošku inéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu